18 Ocak 2011 Salı

10 beden/Arcline dengelenmesi

Kundalini öğretmenim Özlem Ataman Aralık'tan bu yana Yogarooms'da özel bir ders veriyor. Ders, 10 bedenin dengelenmesine dayanıyor. Her ders, yaşamımda küçük mucizeler yaratıyor. Geçtiğimiz cumartesi günü sıra Arcline'daydı. Arcline dengelenmesi, ilişkilerimizin tortularını temizlemeye dayalı bir egzersiz ve meditasyona dayanıyor. dersten önce, biriktirdiğim, benim üzerimde ağırlık yaratmış ne kadar çok ilişkinin etkisi altında olduğumu düşünüyordum. Bu arada, ders günü yaklaştıkça parmağımı kaldırmak bile istemiyordum. Ne de olsa zihin beni dönüşümden uzak tutmak için vıdı vıdısını sürdürüyordu. Kafamın içinde binbir türlü uğultuyla derse girdim. Ders çıkışında sanki ılık bir banyodan çıkmış gibiydim. 10 bedene ilişkin bilgilere www.ozlemataman.com'dan ulaşabilirsiniz. Elinize böyle bir derse geçme fırsatı çıkarsa, kaçırmayın. Çok "hayırlı" mucizeler getiriyor.
(Techonarati kod; TZ2Q9MCW64TC)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder